Skapa innehåll som är relevant

Skapa innehåll som är relevant

Varför ska du lägga ner tid och möda på att skapa relevant innehåll överhuvud taget? Förhoppningsvis vill du få kunders förtroende och stärka ditt varumärke. Det första du måste förstå att här handlar det om att dela med sig. Något som vi som är måna om vårt rykte...
Förstår din målgrupp

Förstår din målgrupp

Traditionell marknadsföring handlar om att skrika ut i en megafon så högt att så många som möjligt hör dig. Oavsett om den det träffar är intresserad eller inte så översköljs vi av traditionellt utformade budskap. Det fungerar inte längre. Det är ingen som bryr sig om...

Vad ska din Om-sida egentligen säga?

Den senaste tiden har jag jobbat med några kunders hemsida. Ju mer jag borrar ner mig i andras material, andras texter och andras världar, ju mer medveten blir jag om min egen. Som t.ex. det här med Om-sidan på våra hemsidor. Vi vill alla ha en flik som berättar mer...